sábado, 5 de septiembre de 2020

HERRI TXIKI BATEKOA NAIZ

 

Herri txiki batekoa naiz -Patxi Saiz-


Herri txiki batekoa naiz bere izatean gogoz bizi nahi duen asmoz ukatzen zaio oro Herri txiki batekoa naiz bere izatean tinko oldartzen da une oro borrokatzen da gogor. Ez, ez du arima galdu gaurko Euskal Herriak, Euskal Herri borrokalari pentsalariak ez du arima saldu nahi, baizik atzeman. Ez zuten beren arima saldu, atzo Elgetan, Kalamuan, Solluben, Artxandan, Euskal Herriko mendiak beren odolaz gorritu zituzten gudariak. Ez dute beren arima saldu, gaur heien aurre ezpata gizonei buruz buru begiratuz, eskumuturrak loturik baina bihotzak libro euskaraz oihuka, heriotzaren aurrean kantuz, beren abertzaletasun eta zuzentasun egarria, deiadar-kantu duten gure anai gazteok, ez eta borroka honetan bere urterik hoberenak, nahiz espetxean, nahiz etxetik kanpo, daramatzaten abertzaleak. Izan ala ez izan, bizi ala hil, horra zertan den gaur gure herria, herri gisa zapaldu nahi gaituzte, herri gisa eman behar dugu borroka. Abertzale guztiok elkarturik, agintaritza bakar baten menpe. Eta borroka hori luzea eta latza izanen baita, bidean anaia erortzen bazaik, Lepoan hartu eta segi aurrera. Non dugu duintasuna? Gure herriaren nahia, non-nahi eta noiznahi, zapaltzen ikustean, gure herriaren izatea, non-nahi eta noiznahi, zanpatzen ikustean. Herri txiki batekoa naiz bere izatean tinko oldartzen da une oro borrokatzen da gogor.
AITOR ALAVA

0 comentarios:

Publicar un comentario